2016. február 24., szerda

Avon Color ajakfilc - Coral árnyalat

Avon Color ajakfilc.
Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyenek az Avonos ajafilcek, mivel nagyon jó színek vannak a kínálatukban. 

Egy volt a nekem tetsző színek közül a világos rózsaszín árnyalatú Coral.  Másik márkától már volt ajakfilcem, és leginkább kontúrozásra használtam, tehát van valamennyi összehasonlítási alapom is.

Sajnos azt kell mondanom, hogy ez a termék csalódás volt. Nem tudom, hogy pont kifogtam egy rossz darabot, vagy mindegyik ilye, de már mikor megkaptam, akkor alig fogott. Most kb 3 hét használat után gyakorlatilag teljesen beszáradtnak tekinthető.
Visszaküldhettem volna, de nem tettem. Lehet, hogy nem kellett volna ennyiben hagyni.
Pedig a színe tényleg nagyon jó.

Avon Color ajakfilc - Coral



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése